W ROLACH GŁUPICH WYSTĘPUJĄ EMIL-CHŁOPIEC Z ZESPOŁEM ASPERGERA , MAMA I CAŁA RESZTA LUDZKOŚCI.
Archiwum
niedziela, 30 czerwca 2013

PEWIEN RÓWNOLATEK EMILA POSKARŻYŁ SIĘ TACIE,ZE EMIL GO UDERZYŁ,ALE ZAPOMNIAŁ POWIEDZIEĆ  ZE NAJPIERW PODSZEDŁ DO EMILA I GO OPLUŁ W TWARZ.TEN SAM CHŁOPAK UKRADŁ EMILOWI PLECAK ROK TEMU.TEGO TEŻ NIE POWIEDZIAŁ TACIE ,ZA TO POSKARŻYŁ SIĘ,ZE CHŁOPCY GO PRZEŚLADUJĄ.TEN RÓWNOLATEK PRZEŚLADUJE MŁODSZYCH,CO EMILA STRASZNIE WKURZA.RODZICE NIE PRZYJMUJĄ DO WIADOMOŚCI ZE CHŁOPAK KRADNIE,PROWOKUJE I BIJE MŁODSZYCH.

TATA CHŁOPAKA ZACZEPIŁ EMILA I MÓWI ZE JAK JESZCZE RAZ,,,,,

- JAK Z NIM ROZMAWIAŁEŚ?-CHCE ZEBY EMIL ODTWORZYŁ ROZMOWE BO ZAPEWNE BĘDZIE MNIE CZEKAĆ KONFRONTACJA

-NORMALNIE-MOWI EMIL-ON MI MÓWI ZE JESZCZE RAZ UDERZE TO POPAMIĘTAM, A JA MU ,ZE MRÓWKI CHODZĄ PO ZIEMI I BUDUJĄ KOPCE.ZE MRÓWEK JEST DUŻO....ON DO MNIE, ZE JESTEM IDIOTA ....A JA ZE NO, NO...MRÓWKI CZASEM GRYZĄ,JEST ICH DUŻO A NAJGORSZE SĄ CZERWONE,ZE TRZEBA UWAŻAĆ...

-DLACZEGO TAK GADAŁES?

-AAAAA BO NIE CHCIAŁO MI SIĘ Z NIM GADAĆ, A INACZEJ BY SIĘ NIE ODCZEPIŁ I NIE CHCIAŁEM WYJŚĆ NA CHAMA.NIE POWIEDZIAŁEM ANI JEDNEGO ZŁEGO SŁOWA!!!

 

PS.ZEBY NIE BYŁO WĄPLIWOŚCI,TAK.TEZ ROZMAWIALIŚMY O NIEAGRESJI.

sobota, 29 czerwca 2013

EMIL OBUDZIŁ MNIE  W NOCY TAKIM  SPOSOBEM, ZE NIE MOZNA SIĘ POGNIEWAĆ,ANI WKURZYĆ...

-EJ....MOJA MAŁA BLONDYNECZKO!

DOBRZE ZE NIE MOJA STARA BLONDYNECZKO :]

WYRWANA Z POŁOWY SNU ZACZYNAM SIĘ UŚMIECHAĆ ,

EMIL PRZYCHODZI Z BARDZO WAŻNYMI SRAWAMI I NIEZWŁOCZNIE MUSI SIĘ PODZIELIĆ.TAKIE SPRAWY NIE MOGĄ POCZEKAĆ DO RANA.

-JUZ WIEM JAK TO JEST Z UMIERANIEM.

-NOOO-MAMROCZE

-PAMIĘTASZ JAK BYŁAŚ W BRZUCHU?

-NIE

-A PAMIETASZ JAK BYŁAŚ BARDZO MAŁA?

-NIE

-TO TAKI SAM STAN , JEST PRZY UMIERANIU-I KLASZCZE MI NAD UCHEM-JEST NIC.JUŻ SIĘ NIE BOJE UMIERAĆ.NIE MOŻNA SIĘ BAĆ NICZEGO.

I POSZEDŁ SPAĆ.

I TROCHE CHYBA UMIERAĆ :)

piątek, 28 czerwca 2013

EMIL ODMÓWIŁ PÓJŚCIA NA ZAKOŃCZENIE ROKU.ZA DUŻE TŁUMY JAK DLA NIEGO.JESZCZE NIE PRZEPALA TAKICH IMPREZ.I JĘCZY

-NO IDZ MI PO MÓJ DYPLOM!

UPARCIE NAZYWA ŚWIADECTWO SZKOLNE ,DYPLOMEM.

"IĆ "

NAPISAŁ SMS EMIL.

CHWILE SIĘ PRZYGLĄDAM DWÓM LITEROM

AAAA ...JA MAM IŚĆ ODEBRAĆ JEGO ŚWIADECTWO SZKOLNE.ZNACZY DYPLOM.

"NO IĆ" POGANIA MNIE SMSM

"IDZ- SIĘ PISZE"ODPOWIADAM SMSEM NA SMSA

"NIE BONC TAKA MONDRA"ODPISUJE.RAZ ZA DUZO LITER UŻYWA.RAZ ZA MAŁO.

EMIL PIĘKNIE PISZE.SERIO ,PIEKNIE SMSUJE.JA ,TYLKO CZASEM SIĘ MĄDRUJE ZEBY KORYGOWAĆ ALE STARAM SIĘ NIE.EMIL WALI  BŁĄD ZA BŁĘDEM  I MYLI LITERY.ALE TO JAK Z JĘZYKIEM OBCYM.ZEBY TYLKO NIE  BAŁ SIĘ  NIM POSŁUGIWAĆ,ZEBY TYLKO SIĘ NIE ZRAZIŁ ,WIĘC WSZYSCY OBCHODZĄ SIĘ Z JEGO PISOWNIĄ  JAK Z JAJKIEM.

WYRAZ"PSĘ"WSZEDŁ JUŻ DO SŁOWNIKA CODZIENNEGO

"WYJĆ Z PSĘ"

I WYCHODZIMY 

Z PSĘ

.

 ALE , NIKT NIE WIE JAK WYGLĄDA JEGO PISMO ODRĘCZNE....

 

CZYTAM EMILOWI CO TAM W PRASIE

NAUCZYCIELKA ZAKATOWAŁA SZEŚCIOLETNIE DZIECKO PASKIEM ZA BRAK SZNURÓWKI.DOSTAŁA 15 LAT WIĘZIENIA.WYCHODZI,PO LATACH NASTĘPUJE ZATARCIE WYROKU I KOBIETA ZACZYNA UCZYĆ W SZKOLE DZIECI I JEST KIMŚ WAZNYM .

NIE CZYTAM EMILOWI KOMENTARZY INTERNAUTÓW, BO JESTEM CIEKAWA  OPINI DZIECIAKA.

EMIL SZYBKO ODPOWIEDZIAŁ W PIERWSZEJ MYŚLI;

-POWINNI JĄ WYWALIĆ!

ALE POTEM SIĘ ZADUMAŁ I POWIEDZIAŁ

-A TERAZ ROBI COŚ ZŁEGO?JAK JUZ ODSIEDZIAŁA SWOJE, TO KAŻDY MA PRAWO ZACZYNAĆ OD NOWA I TRZEBA UMIEĆ ZAPOMINAĆ.BEZ ROBIENIA OD NOWA, NIE MA SENSU ŻYĆ I BEZ ZAPOMNIENIA NIE DA SIĘ ŻYĆ.GDYBYM PAMIĘTAŁ I MNIE PAMIĘTANO I PRZYPOMINANO MI MÓJ ŻYCIORYS, CHYBA BYM SIĘ ZABIŁ.

'

 

środa, 26 czerwca 2013

 TO CHYBA PIERWSZY ROK W SZKOLNEJ KARIERZE  EMILA BEZ BUNTU. ROK SPOKOJU I DOJRZEWANIA.

EMIL MA ZASKAKUJĄCO DOBRE WYNIKI  W NAUCE.ZASKAKUJĄCE ,NIE WYBITNE.

CZAS SPĘDZONY PRZY KSIĄŻKACH MA SIĘ  NIJAK DO JEGO OCEN.GDYBY POSIEDZIAŁ PRZY KAŻDYM PRZEDMIOCIE PARĘ MINUT DZIENNIE, BYŁBY CHYBA WZOROWYM UCZNIEM :)ZAZWYCZAJ STARCZA  TO ,CO NA LEKCJI A DO KSIĄŻEK RUSZA, KIEDY ROBI SIĘ GORĄCO.ZNACZY JA RUSZAM ,BO ON TO NAWET NIE RUSZY SIĘ ,ŻEBY KARTKĘ W KSIĄŻCE PRZEWRÓCIĆ.

UCZY SIĘ PRZEDZIWNIE.ROBI WRAŻENIE WIECZNIE ZBLAZOWANEGO,ZNUDZONEGO ,KOMENTUJĄCEGO JAKIE WSZYSTKO JEST GŁUPIE,PO CZYM ZAPAMIĘTUJE SZCZEGÓŁY ,REJESTRUJE ,PAMIĘTA ,ODTWARZA.

 I TAK, JAK MA  ŁATWOŚĆ  DO ZAPAMIĘTYWANIA I KOJARZENIA ,TO MA TEZ  ŁATWOŚĆ ,DO NIEDZIELENIA SIĘ SWOJA WIEDZĄ,DO NIEPOKAZYWANIA ILE POTRAFI .TAKA SAMĄ MA ŁATWOŚĆ DO OLEWANIA ,A JA NIE ZNAM SPOSOBÓW SKUTECZNEJ MOBILIZACJI.ZACHĘCAM ZEBY CHWALIŁ SIĘ W SZKOLE JAK UMIE,ALE JEMU SIĘ NIE CHCE...NAJCZĘSCIEJ JEGO WIEDZA WYCHODZI W LUZNEJ,NIEZOBOWIĄZUJĘCEJ ROZMOWIE.

 BARDZIEJ NIZ OCENY CIESZY  FAKT ,ZE TE SWOJE PANIE POLUBIŁ ALBO TOLERUJE,BO Z LUBIENIA SAME KORZYŚCI KTÓRE PRZEKŁADAJA SIĘ NA ZACHOWANIE I TAKIE WESELSZE PODEJŚCIE, BEZSTRESOWE DO SZKOŁY.I PO SZKOLE.BO TO CO W SZKOLE, PRZEKŁADA SIĘ I NA DOM.

RANO-STRES ZEROWY.

ZERO BUNTU-CHYBA ZE NIEWYSPANY ,ALE TO INNA PARA KALOSZY.

I JAKIES DROBNE AKCENTY NIEPOROZUMIEŃ KTÓRE NIE WPŁYNEŁY NA POZYTYWNE POSTRZEGANIE SZKOŁY.WYSTARCZYŁO GO PODTRZYMAĆ W DUCHU ....TE PANIE STOJĄ ZA TOBĄ MUREM.NIGDZIE NIE ZNAJDZIESZ TAK PRZYJAZNEJ SZKOŁY.

WIERZYŁ.

 ŚWIADOMOŚĆ ZE ŻADNA PRZYKROŚĆ GO NIE SPOTKA,ZE NIKT NIE BĘDZIE NARZEKAŁ NA JEGO ZACHOWANIE,CZY DZWONIŁ DO MNIE ZE SKARGĄ ,SPOWODOWAŁO ZE ILOŚĆ GŁUPICH ZACHOWAŃ SIĘ ZMIEJSZYŁA.ZMNIEJSZYŁ TEZ SIĘ REPERTUAR PRZEKLINANEK.NIE MA PUBLICZNOŚCI ,NIE MA PRZEDSTAWIENIA.DRASTYCZNIE ZMALAŁA JEGO SKŁONNOŚĆ DO AGRESJI,ALE TO AKURAT W DUŻEJ MIERZE SPRAWKA SIŁOWNI.ZOSTAWIA TAM TESTOSTERON.

-MOŻE W PRZYSZŁYM ROKU ZOSTAŁBYŚ PRYMUSEM?-PYTAM ŻARTEM

-RACZEJ NIE-ODPOWIADA EMIL-NIE MUSZĘ SIĘ DOWARTOŚCIOWYWAĆ OCENAMI.I NIE ZAMIERZAM MOJEGO CENNEGO CZASU POŚWIĘCAĆ SZKOLE NA WIEDZE BEZUŻYTECZNĄ.

EMIL CHOJRACZY i EDUKUJE SIĘ NA JUTUBIE SKRĘCAJĄC W TEMATY PSYCHOLOGI,JEGO ULUBIONY KANAŁ

 

 http://www.youtube.com/watch?v=v8RkfmbaRWQ

 

 

 
1 , 2 , 3 , 4