W ROLACH GŁUPICH WYSTĘPUJĄ EMIL-CHŁOPIEC Z ZESPOŁEM ASPERGERA , MAMA I CAŁA RESZTA LUDZKOŚCI.
Archiwum
środa, 27 kwietnia 2016

 

SKALA WAŻNOŚCI U EMILA JEST JASNA.ŻYCIOWY SUKCES MIERZY SIĘ  PIENIĘDZMI. INNY RODZAJ ŻYCIOWEJ SATYSFAKCJI NIE ISTNIEJE.

JAK POŁĄCZYĆ NAUKĘ I SUKCES?

PRAKTYKA  Z JEGO OTOCZENIA JEST TAKA,ŻE  SUKCESY MAJĄ LUDZIE Z WYKSZTAŁCENIEM PODSTAWOWYM. ZNACZY MAJĄ KASĘ. PRZEZ PORÓWNANIE, EMIL ZAWÓD NAUCZYCIELA MA W GŁĘBOKIEJ POGARDZIE. WEDŁUG NIEGO, TO GRUPA NIEUDACZNIKÓW KTÓRZY POŚWIĘCILI ZA DUŻO CZASU NA SWOJĄ EDUKACJE, W DODATKU SĄ KIEPSCY W TYM CO ROBIĄ.NIE UMIEJĄ GO NAUCZYĆ :) I MAJA O TO PRETENSJE. ZDERZENIE LAT NAUKI  NIEADEKWATNE DO ZAROBKÓW CZYNI Z NAUCZYCIELI  GRUPĘ ŻYCIOWYCH FAJTŁAPÓW. NIEZARADNYCH. WYŚMIEWA SLOGANY, ŻE NAUKA SZKOLNA  JEST W ŻYCIU NAJWAŻNIEJSZA (WIEMY ŻE NIE JEST )

MOTYWACJA DO NAUKI KIEPSKA. 

EMIL WIE ZE ŚWIAT WYMAGA PAPIERÓW SZKOLNYCH,TYLKO NIE ROZUMIE PO CO :)

-JEDNA Z NAUCZYCIELEK JEST DLA MNIE LEPSZA NIŻ JA SAM DLA SIEBIE. JEST TYLKO JEDEN MINUS. CAŁY CZAS MÓWI ŻE MAM SIĘ NA NIĄ PATRZEĆ,JAK PROWADZI LEKCJE. A JA MUSZE LEŻEĆ I PATRZEĆ W DÓŁ.  JEST TAK PASKUDNA I  BRZYDKA ŻE OD RAZU MNIE JEJ WIDOK DENERWUJE.

ZAWSZE MÓWIĘ EMILOWI W TAKICH SYTUACJACH, GDZIE MOŻE DOJŚĆ DO KONFLIKTU ABY  SYGNALIZOWAŁ PROBLEM.TERAZ JAKOŚ ZWĄTPIŁAM ;-}

poniedziałek, 25 kwietnia 2016

EMIL OPOWIADA

- DO KLASY PRZYSZŁA HIGIENISTKA I MÓWI ZE MAM IŚĆ SIĘ ZWAŻYĆ I ZMIERZYĆ, NIE MIAŁEM OCHOTY I MÓWIĘ JEJ, ŻE NIE,DZIĘKUJE NIE PÓJDĘ,  A ONA DALEJ MI GADA, ZE MAM IŚĆ I  TAK GADA 15 MINUT. MÓWIĘ JEJ ŻE PÓJDĘ W ŚRODĘ, ŻE DZIŚ MAM ZŁY DZIEŃ, A ONA DALEJ MI GADA ŻE MAM IŚĆ TERAZ...TO JEJ POWIEDZIAŁEM ILE MAM WZROSTU I ILE WAŻĘ , A ONA DALEJ SWOJE, W KOŃCU SIĘ WKURZYŁEM I POWIEDZIAŁEM ŻEBY SPIERDALAŁA I ONA  ZABRAŁA SIĘ I POSZŁA. JAK MÓWIĘ GRZECZNIE TO CI LUDZIE NIE ROZUMIEJĄ CO DO NICH MÓWIĘ....JAK PRZEKLINAM ROZUMIEJĄ  OD RAZU.i POWIEDZ MI MAMO, JAK TU NIE PRZEKLINAĆ DO LUDZI ? PRZECIEŻ KAŻDY CHCE BYĆ ZROZUMIANY !

;}

sobota, 09 kwietnia 2016

EMIL NIE POSZEDŁ DO SZKOŁY BO RANO DOSTAŁ  W JEGO OPINII ZLE  UGOTOWANĄ ZUPĘ MLECZNĄ.BYŁA ZA GĘSTA I ZA BARDZO ROZGOTOWANA.

W ZŁYM HUMORZE, ROZDRAŻNIONY NIE TAKĄ KONSYSTENCJĄ ,  GŁODNY NIE MÓGŁ PÓJŚĆ DO SZKOŁY....

-RÓB SOBIE SAM!!!-WZRUSZYŁAM RAMIONAMI I TYLKO NAPOMKNĘŁAM JAK BĘDZIE WYGLĄDAĆ JEGO USPRAWIEDLIWIENIE W SZKOLE- BO ZUPA BYŁA ZA GĘSTA...MYŚLISZ ZE TWOI NAUCZYCIELE ZROZUMIEJĄ ?

-JAK JUŻ COŚ ROBISZ, TO PRZECIEŻ MOŻESZ SIĘ POSTARAĆ! TO TWOJA WINA ZE NIE POSZEDŁEM DO SZKOŁY !

OSZEWIŚCIE....

....

GOTUJE OBIAD.KOLOR RYŻU PRZYJĄŁ NIECHCĄCY BORDO BURAKA

-OHYDA-MÓWI EMIL

-NASTĘPNYM RAZEM GOTUJ SOBIE SAM!

-JAK JUŻ GOTUJESZ TO.....

NIE! NIE! NIE!

........

OBIAD. 

-NASTĘPNYM RAZEM....-JUŻ PERORUJE EMIL

-JAK BĘDZIESZ TAK GADAŁ TO NASTĘPNEGO RAZU NIE BĘDZIE!-MÓWIĘ.

-TY W OGÓLE NIE UMIESZ PRZYJMOWAĆ KRYTYKI ! MUSISZ NAD TYM POPRACOWAĆ !-PORADZIŁ EMIL 

HAHA.POWIEDZIAŁ KOLEŚ KTÓRY KRYTYKĘ PRZYJMUJE JAKO ATAK.

-EMIL A TY UMIESZ PRZYJMOWAĆ KRYTYKĘ?

-NIE BARDZO!

-A DLACZEGO?

-NIE WIEM. ...JA PO PROSTU WIEM JAKI MAM BYĆ I CO ROBIĆ.

 

MARZE ŻEBY MIESZKAŁ NA SWOIM....;}

piątek, 08 kwietnia 2016

ŚWIETNA ROZMOWA W TRÓJCE....POLECAM!

TEN MECHANIZM-WYSOKA INTELIGENCJA-NISKIE WYNIKI W SZKOLE I  SZKOŁA NIE PRZYGOTOWANA NA ZESPÓŁ.

 

W "Godzinie prawdy" swoją historię opowiedziała pani Joanna Ławicka, która żyje z zespołem Aspergera. Mimo że o autyzmie i jego łagodniejszej formie, czyli zespole Aspergera, mówi się dużo, to i tak wiele osób nie rozumie, jak funkcjonują ludzie z tym zaburzeniem