W ROLACH GŁUPICH WYSTĘPUJĄ EMIL-CHŁOPIEC Z ZESPOŁEM ASPERGERA , MAMA I CAŁA RESZTA LUDZKOŚCI.
Archiwum
sobota, 31 marca 2012

ZOSTAŁAM POPROSZONA DO DYREKTORA GIMNAZJUM NA ROZMOWE.EMIL ZA PARE MIESIĘCY MOZE STANIE SIE UCZNIEM PLACÓWKI....

RÓZNICA MIEDZY MNĄ A DYREKTOREM JEST TAKA ZE ON ZNA EMILA 3 MINUTY Z PAPIERÓW, JA 14 LAT Z AUTOPSJI,

ON MÓWI -TYLKO NAUKA INDYWIDULANA W DOMU ,

JA .ZE W DOMU TO NIENAJLEPSZY POMYSŁ ZE INDYWIDUALNA NA TERENIE SZKOŁY.

A ON ,ZE NIE MA DYSKUSJI!ON WIE LEPIEJ!

FAJNIE SIE POZBYĆ KŁOPOTU Z TERENU SZKOŁY UDAJAC ZE DBA SIE O ROZWOJ DZIECKA.BO NASZYM ROZWOJEM MOIM I EMILA BYLO WYŁUSKANIE GO DO ŚWIATA I NAUKA W KLASIE MIMO ZE OSOBNO ,BEZ DZIECI, ALE WYTRENOWALIŚMY  POCZUCIE OBOWIĄZKU W EMILU I TO JEST SUKCES KTÓRY DYREKTOR NIE ROZUMIE NI W ZĄB,

NAUCZYCIEL W DOMU SAM SOBIE UKRĘCI BICZ NA SIEBIE BO PSYCHOPATYCZNE CECHY CHARAKTERU WYŁAZA NA TERENIE GDZIE CZUJE WŁADZE.W DOMU BĘDZIE CZUŁ I MOJA INTERWENCJA MOŻE NA NIC SIĘ ZDAC,

 A NAWET TO NIE WIEM CZY MIAŁABYM OCHOTE WYRĘCZAĆ NAUCZYCIELI W CZASIE ICH PRACY.

NIECHCĄCY PODZIELIŁAM SIĘ Z EMILEM NOWINĄ NA CO ZAREAGOWAŁ EUFORYCZNIE

-ZAJEBIŚCIE!!!NIE RÓB NIC.NIE TRZEBA!!!CHCE W DOMU.

UWIELBIA ROBIĆ NIC.JUZ NAWET NIE BĘDZIE SIĘ MUSIAŁ UBIERAĆ.

 

A JA JUZ TERAZ MOGE NAKREŚLIC PRZYGODY NAUCZYCIELI W NASZYM DOMU GDZIE BĘDZIE RZĄDZIŁ EMIL W PIŻAMIE NA SPÓŁE Z  PILOTEM  OD TV, Z WYGLĄDANIEM CO 5 MINUT PRZEZ OKNO ALBO ZAMYKANIEM SIE W ŁAZIENCE....

A JAK EMIL JUZ ZASTYGNIE W TAKIM STANIE  A NAUCZYCIELE SIE PRZEBUDZĄ ,TO CIĘŻKO BĘDZIE ODKRĘCIĆ I PRZEPROWADZIC GO Z POWROTEM DO SZKOŁ.

ALE DYREKTOR WIE LEPIEJ.

WKURWIŁ MNIE.

 

http://www.wszystkojasne.waw.pl/informator-dla-rodzicow.html

http://serwisy.gazetaprawna.pl/edukacja/artykuly/607021,integracja_w_polskiej_szkole_to_mit_szwankuje_caly_system.html,2

środa, 21 marca 2012
piątek, 16 marca 2012

KIEDY PATRZE NA AGRESYWNEGO EMILA MYSLE O SWOJEJ PORAŻCE...I BRAKACH W WYCHOWANIU

-A TY W OGOLE MASZ UCZUCIA?-PYTAM EMILA

-ALE O CO CI CHODZI?-DZIWI SIE EM

-NO CZY JAKIŚ CZŁOWIEK WZBUDZA W TOBIE POZYTYWNE EMOCJE JAK MYŚLISZ O NIM? ZADOWOLENIE,UCZUCIE, ZE CHCESZ  Z  NIM PRZEBYWAĆ?

-BYŁBYM SZCZEŚLIWY JAKBYŚ KUPIŁA MI PISTOLET ALBO NOWĄ WIATRÓWKE.

-A TAK JAKIES UCZUCIA DO LUDZI?

-A DO LUDZI TO JA NIE WIEM.

EMIL EMPATIE MIERZY EWNTUALNYMI KORZYŚCIAMI.W UPROSZCZENIU WYGLADA TO MNIEJ WIĘCEJ TAK"NIE KRZYWDZE TYCH Z KTÓRYCH MAM BONUSY RESZTA MAŁO MNIE INTERESUJE".

....

EMIL SWOIM ZACHOWANIEM PROWOKUJE.NIE PAMIĘTAM SYTUACJI ZEBY SAM ZACZEPIAŁ LUDZI,TAKIE SYTUACJE ZDARZAJA SIE SPORADYCZNIE,ALE ON ZACZEPIONY POTRAFI WPAŚĆ W FURIE SŁOWOTOKU,BLUZG, AGRESJI A NAWET RĘKOCZYNÓW CZĘSTO NIE ADEKWATNĄ DO ZACZEPKI.W JEGO GŁOWIE POWSTAJE WYOLBRZYMIONY OBRAZ ATAKU.

STRACH SIĘ ODEZWAĆ.

TRENUJEMY TZW SZACUNEK.OGÓLNY PODZIAŁ EMIL ZNA,SĄ STARSI I MŁODSI,TRENUJE POWSTRZYMYWANIE SIE ,NIE RAGOWANIE NA ZACZEPKI KIEDY POCZUJE SIĘ ZAATAKOWANY.PRZY JEGO IMPULSYWNOŚCI NIE ZAWSZE WYCHODZI IDEALNIE.ZALEŻY OD NAMOLNOŚCI ZACZEPIAJĄCEGO...SŁOWA  UZYTE PRZEZ ZACZEPIAJĄCEGO NIE MAJĄ ZNACZENIA TYLKO INTENSYWNOŚĆ I RAZOŚĆ UŻYCIA.

"KURWA NIE ŁAŻ MI PO PODŁODZE" MA TAKIE SAMO ZNACZENIE JAK "PROSZE NIE CHODZIĆ PO PODŁODZE" WYPOWIADANE PAROKROTNIE WZBUDZAJĄ W EMILU ZAGROŻENIE.

EMIL RAZEM Z KLASĄ  PRÓBOWAŁ SPĘDZIĆ GODZINE WYCHOWAWCZĄ. W MAŁYM POMIESZCZENIU DUZO DZIECI ,HAŁAS ,RÓŻNORODNOŚĆ ZAPACHÓW ,EMIL WYCHODZIŁ CO CHWILA  PRZEJŚĆ SIĘ PO PUSTYM KORYTARZU.KORYTARZ ZAMIATAŁA PANI SPRZĄTACZKA KTÓRA NIE WYTRZYMAŁA JEGO SPACERÓW I ZWRÓCIŁA  UWAGE ZE CO TU TAK ŁAZI I ŁAZI,ZE DO KLASY ,SZYBKO,NIE ŁAZIĆ!

EMIL MILCZAŁ I WŁAZIŁ I WYŁAZIŁ.NIE WPADŁ NA POMYSŁ ZEBY ZGŁOSIĆ WYCHOWACZYNI KTÓRA NA TE SPACERY POZWALAŁA,ZE PANI SPRZĄTAJĄCEJ PRZESZKADZA CHODZENIE.

EMIL MILCZAŁ DO CZWARTEJ  ZACZEPKI SPRZĄTACZKI.

A POTEM  BYŁA  MEGA AFERA KORYTARZOWA Z CAŁYM BOGATYM SŁOWNICTWEM KTÓRE EMIL WYLAŁ NA PANIĄ SPRZĄTACZKE.WSTYD POWTÓRZYĆ.W ROZUMIENIU EMILA BRONIŁ SIĘ PRZED JEJ ATAKIEM RAZ I SKUTECZNIE.ODCZEPIŁA SIĘ.UZYSKAŁ  ZAMIERZONY EFEKT.

TŁUMACZE

RÓB JAK PANI SPRZATACZKA.POSZŁA NA SKARGE.TY ZROB TO SAMO.JAK CIE  KTOS ZACZEPIA IDZ NA SKARGE.UNIKNIESZ KONFLIKTÓW I POZNIEJSZYCH KONFRONTACJI.

ALE TAKIE ROZWIĄZANIA NIE PRZYCHODZĄ DO GŁOWY.

ZA TO SŁOWA KTÓRE MAJA MOC JUZ TAK.KLNIE JAK DZIECKO SZATANA!

 

....

-DLACZEGO MASZ INDYWIDUALNE NAUCZANIE?-ZAPYTAŁA PEWNA PANI EMILA

-BO JESTEM CZŁOWIEKIEM PONAD ,I PONAD ZWYKŁĄ SZKOŁE.-ODPOWIEDZIAŁ EMIL

....

piątek, 09 marca 2012

TRUDNE SYTUACJE,STRES,NIE RADZENIE SOBIE ZE ŚWIATEM URUCHAMIAŁY W EMILU DOTYCHCZAS POTRZEBE OGNIA-PODPALANIA.LICZYŁAM SIE Z TYM, ŻE TO KWESTIA CZASU PO OSTATNICH ZDARZENIACH...

ALE

EMIL POSZEDŁ W ZŁOM :)

GODZINAMI CHODZI PO POLACH ,CHASZCZACH Z WYKRYWACZEM METALU I DZWIGA KILOGRAMY ZŁOMU.TASZCZY  DO PIWNICY I WYWOZI NA ZŁOMOWISKO.KASA PŁYNIE( TO NAPĘDZA),DZIECKO CZERPIE PRZYJEMNOŚĆ Z WYSIŁKU FIZYCZNEGO ,PRZYCHODZI ZADOWOLONE, UMĘCZONE I W MIARE WYCISZONE.RANO BUDZI SIE W DOBRYM NASTROJU PLANUJĄC WYDOBYCIA.ŻYJE TYLKO TYM.

A JA..RYZYKUJE,GDZIES W TLE NIEPOKÓJ BO ZBIERACTWO NIE MA NIC WSPÓLNEGO Z ROZSĄDKIEM I JAK SIĘ ROZPĘDZI TO JEST W STANIE TORY ZDEMONTOWAĆ!ALE NIE MA RYZYKA NIE MA POSTĘPÓW.

W PIWNICY CZEKA NA WYWIEZIENIE 200 KG ZŁOMU PRZYTACHANEGO NA PLECACH EMILOWYCH.

-LUBIE TAK SIE ZMECZYC DO BÓLU,TO UTRATY TCHU! -ODPOWIADA KIEDY  PYTAM CO MU DAJE W TYM ZBIERACTWIE SATYSFAKCJE.

;)

piątek, 02 marca 2012

KONSEKWENCJE  FAŁSZYWYCH  OSKARZEŃ EMIL DOŚWIADCZA BRUTALNIE I W NOS.NIBY SOBIE Z TYM RADZI,NIBY, W KOLEŻEŃSTWIE DOŚĆ MONOGAMICZNY NIE POTRZEBUJE WIELU RÓWIESNIKÓW W OKÓŁ SIEBIE ALE PRZECIEZ I TAK MIAŁ POD GÓRKE A TERAZ GÓRKA ZROBIŁA SIĘ DOŁEM DO KTÓREGO GO ZEPCHNIĘTO.

 ROZMAWIA Z DZIEWCZYNĄ Z KLASY.PODCHODZI DO NICH BABCIA DZIEWCZYNKI I  GŁOŚNO DO WNUCZKI MÓWI

-NIE ROZMAWIAJ Z NIM.WIDZISZ CO ON ROBI DZIECIOM!!! ODEJDZ OD NIEGO!

EMIL WZRUSZA RAMIONAMI,ODCHODZI I FRUSTRACJE ROZŁADOWUJE W DOMU

I TO NIE JEST INCYDENT

CIĘŻKI CZAS.