W ROLACH GŁUPICH WYSTĘPUJĄ EMIL-CHŁOPIEC Z ZESPOŁEM ASPERGERA , MAMA I CAŁA RESZTA LUDZKOŚCI.
Archiwum
poniedziałek, 14 grudnia 2015

CHORUJE.LEŻE W ŁÓŻKU.

I FUNKCJONUJEMY TAK:

EMIL STAJE NADE MNĄ I PYTA

-KIEDY BĘDZIE OBIAD?

-NIE WIDZISZ ŻE JESTEM CHORA?

-NIE

-JESTEM CHORA.ŹLE SIĘ CZUJE ,BOLI MNIE GŁOWA,OBIAD UGOTUJ SOBIE SAM.

ODCHODZI.

PRZYCHODZI ZNOWU I MÓWI

-NIE MAM KURCZAKA.MUSISZ IŚĆ DO SKLEPU

-JESTEM CHORA,CZUJE SIĘ ŹLE BOLI MNIE GŁOWA. SAM MUSISZ IŚĆ DO SKLEPU

EMIL PRZYJMUJE INFORMACJE. ALE PYTAM GO

-EMIL, TY NIE MASZ W SOBIE TAKIEGO POCZUCIA,ZE JAK KTOŚ JEST CHORY, TO TRZEBA SIĘ NIM ZAOPIEKOWAĆ? TAK JA TOBĄ SIĘ OPIEKUJE JAK CHORUJESZ? WIESZ,TAKA EMPATIA? ŻE CHOREMU NIE ZAWRACA SIĘ GŁOWY I SIĘ POMAGA?

-NIE!-MÓWI EMIL- SKĄD MAM WIEDZIEĆ ZE JESTEŚ CHORA JAK LEŻYSZ.MYŚLAŁEM ŻE SOBIE LEŻYSZ BO CHCESZ.

-A JAK CI MÓWIĘ ZE JESTEM CHORA? NIE MASZ ODRUCHU POMAGANIA W CHOROBIE?

-NIE.

-CZEMU?

PYTANIE ZOSTAŁO NIEODPOWIEDZIANE.

EMPATIA.MÓZG.BRAK UMIEJĘTNOŚCI ZALEŻNOŚCI.



czwartek, 10 grudnia 2015

JUŻ NIE WIADOMO, CZY EMIL WYZWAŁ PANIĄ, CZY RZUCIŁ W PRZESTRZEŃ PARĘNAŚCIE PRZEKLEŃSTW, A PANI POCZUŁA SIĘ ADRESATEM I OBRAŻONA.ALE ZANIM SIĘ POCZUŁA, POPROSIŁA EMILA O PODPIS POD JAKIMŚ DOKUMENTEM SZKOLNYM.EMIL NAPISAŁ x .PANI ZAWOŁAŁA DYREKTORA, ALE TYLKO PO TO, ŻEBY POTWIERDZIĆ ŻE x JEST EMILA, NIE JEJ.EMIL WEZWANIE DYREKTORA ODEBRAŁ JAKO ATAK I SKARGĘ PANI NA NIEGO.TAKIE ZDARZENIA NAKRĘCIŁY CAŁKIEM SPORĄ AFERĘ.EMIL ZBUDOWAŁ SOBIE W GŁOWIE OBRAZ MŚCIWEJ PANI, KTÓRA CHCE GO GNĘBIĆ.I NAWET JAK TAK W RZECZYWISTOŚCI NIE JEST, W EMILOWEJ GŁOWIE JUŻ POWSTAŁ TAKI OBRAZ.EMIL SWOJE NIEZADOWOLENIE DEMONSTRUJE GŁOŚNO, WULGARNIE.

ROZMAWIAM Z PANIĄ. WYCZUWAM JEJ ZMĘCZENIE MATERIĄ, WYPRACOWUJEMY POROZUMIENIE I NAGLE PADA

-ALE ON MA PRAWIE 18 LAT I NIE MOŻE TAK SIĘ ZACHOWYWAĆ!

JEDNO ZDANIE I WIEM ŻE PANI NIE MA BLADEGO POJĘCIA CO OZNACZA: TRUDNOŚĆ W RELACJACH Z INNYMI LUDŻMI, NIETRZYMANIE NORM I WSZYSTKO TO, CO MA TAK  PIĘKNIE UJĘTE W DIAGNOZIE.MYŚLI ŻE JA WYPOWIEM ŻYCZENIE DO EMILA, I ON JE SPEŁNI? TO TAK NIE DZIAŁA!

-A JAK WYZYWA, CZY MÓWI DO PANI „KURWA” NIE MOŻE PANI TEGO ROZŁADOWAĆ POCZUCIEM HUMORU? POWIEDZIEĆ ŻE NA KURWĘ JEST PANI ZA STARA?

SPOJRZENIE PANI MNIE ZABIŁO.I NIE WIEM CZY SIĘ POCZUŁA DOTKNIĘTA ŻE ZA STARA, CZY SAMYM POMYSŁEM? EMIL OPOWIADAJĄC O KONFLIKCIE NA SWOJE "KURWY" W OGÓLE NIE ZWRACA UWAGI, A SKUPIA SIĘ NA MŚCIWOŚCI PANI. DLA PANI "KURWY" SĄ PUNKTEM ZAPALNYM I NIE WIDZI NIC NIESTOSOWNEGO W SWOIM ZACHOWANIU WOBEC EMILA.

ROZMOWY JAK Z OBCOKRAJOWCAMI, KTÓRZY NIE UMIEJĄ ZNALEŻĆ WSPÓLNEGO JĘZYKA.

EMIL STANOWI WYZWANIE DLA KAŻDEGO NAUCZYCIELA.WIĘKSZOŚĆ UMIE GO WYCZUĆ I NIE GENERUJĄ KONFLIKTÓW. WYSTARCZY NIEWIELE. ZEJŚĆ CIUT,TAK Z PÓŁ PIĘTRA ZE SZTYWNEJ RELACJI NAUCZYCIEL-UCZEŃ.

sobota, 05 grudnia 2015

EMIL OGLĄDA RELACJE Z KONCERTU.

TŁUM LUDZI.

-TEN TŁUM ,CZŁOWIEK OBOK CZŁOWIEKA JEST PRZERAŻAJĄCY. JUŻ WOLAŁBYM IŚĆ NA WOJNĘ.WOJNY NIE SĄ TAKIE STRASZNE JAK STŁOCZENI LUDZIE W JEDNYM MIEJSCU.

;}

ASPERGER I JEGO FOBIE

wtorek, 01 grudnia 2015

-ZAUWAŻYŁEM ŻE CAŁKIEM DOBRZE PISZE ODRĘCZNIE!- POWIEDZIAŁ EMIL KTÓRY NIE ROZRÓŻNIA PISMA ODRĘCZNEGO- U MNIE WSZYSTKO DZIEJE SIĘ SAMO, PONAGLANIE MNIE W CZYMKOLWIEK, NIE MA SENSU....NIE BĘDĘ SIĘ TYM CHWALIŁ W SZKOLE, BĘDĄ KAZALI MI PROWADZIĆ ZESZYTY A TO JEST MI NIEPOTRZEBNE.

ODPARŁ I NAPISAŁ NA KARTCE  ODRĘCZNIE BEZ BŁĘDU  "A SKĄD MAM WIEDZIEĆ?"

;)