W ROLACH GŁUPICH WYSTĘPUJĄ EMIL-CHŁOPIEC Z ZESPOŁEM ASPERGERA , MAMA I CAŁA RESZTA LUDZKOŚCI.
Archiwum
sobota, 28 listopada 2009

EMIL MA GRYPE.NAJPIERW SIE BAŁ ZE BĘDZIE UMIERAŁ .POTEM ZMARTWIŁ ZE PRZEPADNĄ ZAJĘCIA Z CERAMIKI

-PÓJDE!!! I ZADNA "GOLONKA" MI W TYM NIE PRZESZKODZI.

:)

EMIL INSTALUJE GRE.

-USTAW INSTALACJE NA POLSKI BEDZIE CI ŁATWIEJ-PODPOWIADAM

-DLA TYCH CO NIEUMIEJA CZYTAĆ TO BEZ ZNACZENIA-MÓWI I ZE  SWOBODA PORUSZA SIE W GRACH W KAZDYM JĘZYKU

MAM STARĄ OGRANICZONA GŁOWE  I JAKIES TRUDNIEJSZE STAJE SIE WSZYSTKO CO NIE PO NASZEMU

 
CWICZYMY CZYTANKI Z PIERWSZEJ KLASY.JAKOS NAM IDZIE.
-A WIDZISZ ,GDYBYŚ TAK CODZIENNIE CZYTAŁ OD PIERWSZEJ KLASY BYŁBYŚ JUZ MISTRZEM...-GDERAM
-NIE MOGŁEM WTEDY CZYTAĆ, BO JA NIE ISTNIAŁEM W TAKIEJ FORMIE
 
ZAWSZE MNIE INTRYGUJE,JAK ON SIEBIE WIDZI  Z CZASÓW  NAJWIEKSZEGO ZAKRĘCENIA.
 
czwartek, 26 listopada 2009

EMILOWI STARAM SIE NAZYWAC RZECZY PO IMIENIU

MASZ LĘKI
TO SA NATRĘCTWA.TAK MAJĄ  TACY I CI.
CZYTAMY O INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ.O SCHIZOFRENI.AUTYZMIE, OBJAWIACH. TO SĄ POWAZNE ROZMOWY  MIMOCHODEM,PRZY JEDZENIU,W CZASIE LEKCJI,GRY
-TO CO TERAZ ROBISZ NAUKOWCY MÓWIA O TYM "STEREOTYPIE."
TO BARDZO WAZNE ZEBY TO BYLI NAUKOWCY I KAŻDY NAUKOWIEC MUSI BYC SKĄDŚ.MASSACHUSET,ZE STANU OREGON, Z OKLAHOMY.NIE MOŻE BYĆ Z KATARU-SĄ MAŁO WIARYGODNI :))
I ŁATWIEJ EMILOWI POJĄC AUTORYTETY I PRZYJĄC ZDANIE NAUKOWCÓW,NIE MA  WTEDY Z KIM WALCZYĆ,EFEKT SZYBSZY I TRAWALSZY(TAK SIE WYDAJE)
 
- GRUPE  11-LATKÓW ZBADALI PEDAGODZY Z UNIWERSYTETU  Z PENSYLWANI ZE, POWINNO SIE WIEDZIEC TO I TO.A NA LEKCJACH  ZACHOWYWAC SIE TAK I TAK.
(DRZE DALEJ KSIAZKI JAK  NIE RADZI SOBIE NA LEKCJI)
I MŁODY ZACZYNA SIE ZSTANAWIAC CZY ON DO TEJ GRUPY PASUJE CZY JEST DO TYŁ.CZY W OGÓLE  TO DOTYCZY JEGO SAMEGO .ROBI TO W MILCZENIU NIE KOMENTUJAC, A JA WIDZE TYLKO POSTĘP W ILOSCI CAŁYCH KARTEK.
 
TE ROZMOWY ZACZYNAJA POBUDZAC JEGO SAMOŚWIADOMOŚĆ
DZIS BASEN.WSPOMNIAŁ ,PIERWSZY WYJAZD....
 
 EMIL ZE SZKOŁĄ POJECHAŁ .DOSTAŁ OSOBISTĄ ASYSTENTKE ,SZATNE NIE SA KOEDUKACYJNE, WIADOMO, PANI POSZŁA SIE PRZEBIERAC DO DAMSKIEJ.,EMIL DO MĘSKIEJ.
PANI ROZEBRANA DO GÓRNEJ  POŁOWY DOSTAŁA CYNK ZE DZIECKO EMIL UCIEKŁO I UCIEKŁO Z BUDYNKU BASENU,PANI OMOTAŁA GÓRE  BYLECZYM  POBIEGŁA ZA UCIEKINIEREM I TAK SIE GANIALI PO ULICACH MIASTA NA BOSAKA I NIEKOMPLETNIE UBRANI...EMIL BIEGŁ PODOBNO DO DOMU.MIAŁ 40 KM ;}
 
- MIAŁEM LĘKI.TERAZ TEZ MAM,ALE WYĆWICZYŁEM I UMIEM JUZ SIĘ NIE BAĆ.ZNACZY BOJE SIĘ ALE NIE WYSTRASZAM.NIE UMIEM CI TEGO NAZWAC.TYLE RAZY NIC SIĘ NIE STAŁO.TO WIEM ZE TERAZ TEZ SIE NIE STANIE.
 
wtorek, 24 listopada 2009

NOWY DZIEŃ. EMIL OTWIERA RANO OCZY I NA WYDECHU MÓWI

-JESTEM GOTOWY DO NASTEPNEJ MISJI!!!

;)

I TAK CODZIEN

sobota, 21 listopada 2009
EMIL WYDUMAŁ,ZE JAK 6 RAZY CODZIENNIE, PRZEZ TYDZIEN , ZAGOTUJE WODE POTEM  6 RAZY ZAMROZI TO STANIE SIE JAKIŚ CUD.KOMBINUJE GOTUJE .WYSTAWIA NA BALKON,DO ZAMRAZARKI.ZAS POTEM ROZMRAZA.BARDZO JEST ZAJETY I ZAAFEROWNY.WYLEWA PRZY TYM I TŁUCZE.PRÓBUJE TEJ WODY I CZEKA ???MOZE SIE W COS PRZEMIENI?
-TROCHE ZA BARDZO KOMBINUJESZ -MÓWIE
-NO WŁASNIE NA TYM POLEGA NAUKA.JESTEM TYM KTÓRY NIE WIE !!!
 NO TAK Z TEGO CYTATA
 
"Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da i on właśnie to coś robi"
 
-----------
 WYJECHALISMY NA BASEN....A TAM
NIE MOGĘ SIE PRZYZWYCZAIĆ DO ZRÓWNOWAŻONEGO DZIECKA I PODRYGUJE JAK PAJAC NA KAŻDĄ SYTUACJE KTÓRA KOJARZY SIE Z KONFLIKTEM I ZAGROŻENIEM.ALE KOJARZY SIE MNIE ,A NIE EMILOWI...TAKA ZAMIANA !!!
ZMECZYŁAM SIE OCZEKIWANIEM NA ZŁE ZACHOWANIE I WĘSZENIEM TEZ SIE ZMECZYŁAM...
 
JESZCZE NIE TAK DAWNO WEJSCIE NA BASEN BYŁO NIEMOZLIWE I PONAD SIŁY EMILA.TŁUM,GOŁOŚĆ , BOSE STOPY,HAŁAS.NAGŁE,NIEKONTROLOWANE UCIECZKI A TERAZ PROSZE....WŁALA.
 
 
czwartek, 19 listopada 2009
EEEEMIL
CHCE GO SPROWOKOWAC DO JAKIŚ MYSLI EGZYSTENCJALNYCH
 
-JAK MYSLISZ JAKIM  BYŁBYS CZŁOWIEKIEM , GDYBYŚ URODZIŁ SIE W INNEJ RODZINIE,MIAŁ INNA SIOSTRE...
 
-A CZY ODPOWIEDZ COS ZMIENI W MOIM ŻYCIU?-PYTA EMIL BARDZO SŁUSZNIE ZRESZTĄ ,BO CZASAMI MA DOSYĆ GŁUPAWYCH  KOMBINACJI MATKI
-NIE.
-TO WOLE GRAC NA KOMPIE NIZ ZAJMOWAĆ SIE NICZYM
 
1 , 2 , 3